

Disposa d’aparcament subterrani i plaça de Pàrquing a la porta per a persones amb discapacitat .
POLÍTICA DE QUALITAT
Oficina d’Informació Turística de Rojales
L’Oficina d’Informació Turística de Rojales té, com a objectiu fonamental, l’aportar als visitants informació completa tant del municipi com de la regió, a fi de facilitar la seua visita i de posar en valor els recursos del destí, participant d’esta manera en la promoció de Rojales i el seu entorn.
Per a això, l’Oficina d’Informació Turística disposa d’un sistema de gestió de qualitat que facilita la millora contínua i proporciona les ferramentes necessàries per a la correcta gestió dels recursos d’esta, sent les seues premisses:
- Assegurar la satisfacció dels visitants, complint amb les seues expectatives i sent capaces d’oferir la informació que necessiten per a aconseguir que la seua visita siga el més enriquidora possible.
- Atendre les queixes i suggeriments dels usuaris que reben la informació turística, a fi de millorar el servici prestat.
- Comprometre’ns amb la millora contínua, assegurant l’eficàcia del sistema de gestió de qualitat i optimitzant els processos en la prestació del servici.
- Assegurar el compliment de la legislació i altres requisits d’aplicació.
- Mantindre la professionalitat del servici, millorant la qualificació del personal a través d’una formació continuada, així com motivant-lo per a augmentar la seua implicació en el sistema de gestió de la qualitat implantat.
Esta política serà comunicada a totes les persones que presten servici en l’Oficina d’Informació Turística de Rojales. Serà a més publicada i estarà a la disposició dels usuaris de l’oficina, així com a totes les parts interessades, sent revisada periòdicament per a la seua contínua adequació.
Rojales, a 13 de setembre de 2022